4) Balíček dopravte k nám
Zboží můžete odnést na jeden z našich showroomů, poslat ho zdarma přes Zásilkovnu, nebo na vlastní náklady poštou či jiným dopravcem. Je na vás, jaký způsob vrácení si vyberete.
Na Showroom
Stavte se na jeden z našich showroomů. Zboží od vás převezmeme, pošleme vám potvrzení na e-mail a rovnou si můžete třeba vybrat nějaké dobré kafíčko.
Showroom na Míráku – Blanická 750/8, Praha 2, 120 00 (Po–Pá: 9:00–18:00)
Showroom na Palmovce – Novákových 393/16, 180 00 Praha 8, 180 00 (Po–Pá: 9:00–18:00)
Přes Zásilkovnu
V jakékoliv pobočce Zásilkovny nadiktujte kód 92601745, obsluha na váš balíček nalepí dopravní štítek a vytiskne vám potvrzení o odeslání. To si, prosím, schovejte, než vám potvrdíme, že balíček v pořádku dorazil k nám (chceme mít jistotu, že se po cestě nikam nezatoulá). Za odeslání nic neplatíte.
Vlastním dopravcem (PPL, DPD, Geis, UPC, Česká pošta atd.)
Balíček odešlete vybraným dopravcem na adresu: Kofio.cz, Blanická 750/8, 120 00 Praha 2 (přímo na adresu, balíčky na pobočkách dopravců DPD pickupy, pobočky Zásilkovny atd., bohužel nedokážeme vyzvednout). Neposílejte, prosím, balíček na dobírku, vrátil by se vám. Poštovné v minimální výši vám rádi po vyřízení reklamace proplatíme, tak si nezapomeňte schovat stvrzenku.