PLATBA
Jaké způsoby platby mohu využít?
- Na Kofiu momentálně podporujeme platbu na dobírku, platbu kartou a platbu na účet.
Je možné u vás na showroomu platit hotovostí?
- Bohužel ne, na obou našich showroomech lze platit pouze kartou.
Mohu změnit platbu u objednávky?
- Pokud je objednávka nová a není zpracovaná, jde to :). V tomto případě nás prosím kontaktujte buď na telefonním čísle naší zákaznické podpory (+420 277 277 947), na chatu na webu nebo zašlete email (sluzebnicekkofio.cz).
Platil/a jsem skrze bankovní převod, kdy bude má objednávka hotová?
- Bankovní převod mezi bankami obvykle trvá 1-2 pracovní dny. Jakmile bude platba přijata, pokusíme se objednávku co nejdříve zpracovat.
Můj slevový kód nelze uplatnit, co s tím?
- Pokud byl kód již jednou použit, nelze ho znovu uplatnit. Jestliže ho využíváte poprvé, ujistěte se, že je dobře napsaný. Někdy se chybně zamění například číslice “0” a písmeno “O”.
Dostal/a jsem dárkový poukaz na 1000 Kč. Mohu ho použít na více objednávek?
- Bohužel ne. Jeden dárkový poukaz platí pouze na jeden nákup a nelze ho tedy rozdělit na více nákupů.
Dostal/a jsem 5x dárkový poukaz na 100 Kč. Mohu tyto poukazy sloučit a využít k zaplacení jedné objednávky?
- Bohužel ne. Poukaz nelze sloučit s jiným poukazem. Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem.
Lze k objednávce přidat slevový kód a poté uplatnit i voucher nebo dárkový poukaz?
- Toto bohužel není možné. K objednávce lze do řádku Slevový kód vepsat vždy jen jedno znění. Je tedy na vás, zda zvolíte slevový kód, voucher a nebo dárkový poukaz. Mezi sebou se tedy tyto možnosti nedají kombinovat.
Jsem registrovaný zákazník a byl mi připsán kredit. Kde ho najdu a jak jej uplatním?
- Disponibilní částku připsaných kreditů naleznete v sekci Profil po přihlášení se ke svému účtu na KOFIO.cz. Po přidání produktů do košíku se poté stačí prokliknout k pokladně, kde v sekci Platba uvidíte možnost uplatnit kredity.
- Kredity lze čerpat vždy jen v rámci registrovaného účtu a pouze u objednávek vytvořených online. Platnost kreditů je 1 rok od jejich připsání na registrovaný zákaznický účet kávomila.
Zapomněl/a jsem do objednávky přidat jeden produkt, jakým způsobem ho můžu ještě doplnit?
- Pokud není objednávka ještě zaplacena, zabalena ani odeslána, rádi Vám balíček doplníme. Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo na chatu a pokusíme se to společně vyřešit.
Jak mohu objednávku stornovat?
- V tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Připravte si číslo objednávky a tento požadavek za Vás uděláme.
Nakupuji na firmu mimo České republiky a jsem plátcem DPH, mohu nakupovat bez DPH?
- Ano. Stačí se na webu zaregistrovat a napsat e-mail s požadavkem o odstranění DPH na e-mail infokofio.cz. Jakmile Vaši společnost ověříme, zašleme Vám e-mail a budete moci začít nakupovat bez DPH.
DOPRAVA
Zásilka mi stále nedorazila, co mám dělat?
- Dopravce by Vám měl do emailu zaslat číslo zásilky. Kontaktujte přímo dopravce nebo se nám ozvěte na zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme zjistit, kde se balík nachází a proč nedorazil.
Co když byl balík při dopravě poškozen?
- Při převzetí je potřeba zásilku zkontrolovat (zvenku i zevnitř). Pokud by byla poškozena, na místě vypište protokol a následně budeme reklamaci řešit přímo s dopravcem.
Mohu si objednávku vyzvednout i na showroomu?
- Určitě! Rádi Vás na showroomech uvidíme :).
Zvolil/a jsem si dopravu kurýrem, ale přišel mi email od Zásilkovny. Bude mi tedy objednávka doručena Zásilkovnou?
- Zásilkovna je pouze náš partner, který objednávky přijímá a dále je předává dalším soukromým kurýrním službám. Takže se nemusíte bát, balíček Vám opravdu doveze kurýr. Zásilkovna Vás tímto emailem pouze informuje o převzetí zásilky a následně Vás bude o doručení kontaktovat sám kurýr.
Jak zjistím, že už si mohu svou objednávku vyzvednout na showroomu?
- Jakmile Vaši objednávku zabalíme a připravíme k vyzvednutí, přijde Vám automaticky sms zpráva a email.
Mohu si pro objednávku přijít, i když mi ještě nebyla zaslána potvrzující sms?
- Doporučujeme počkat na potvrzovací sms a email, že už je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. Nechceme, abyste k nám chodili zbytečně pokud by se stalo, že produkt z Vaší objednávky nebudeme mít momentálně na skladu na našem showroomu.
SHOWROOMY (VÝDEJNÍ MÍSTA)
Jak zjistím, že je zboží skladem a kde?
- U produktu si na našem eshopu můžete sami zkontrolovat dostupnost i na jakém showroomu se nachází. Ale pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na zákaznické podpoře a my to za Vás zjistíme.
Kde vás v Praze najdu?
- V Praze máme dva showroomy, jeden na Vinohradech a druhý na Palmovce.
- Na Palmovce na adrese Novákových 393/16, 18000 Praha 8
- Na Vinohradech Blanická 750/8, 12000 Praha 2
Máte otevřeno i o víkendech?
- O víkendech máme zavřeno :(. I Kofiáci potřebují chvilku odpočinku u šálku kávy :).
Do kdy máte na showroomech otevřeno?
- Na obou našich showroomech se na Vás budeme těšit ve standardní otevírací době, každý pracovní den od 09:00 do 18:00.
Mohu přijít na showroom s pejskem?
- Určitě, jsme dog friendly, takže Vašeho čtyřnohého kamaráda moc rádi uvidíme.
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kam mohu zasílat reklamované zboží?
- Zboží nám můžete zaslat skrze dopravce na kterýkoliv z našich showroomů nebo nám ho můžete i osobně přinést.
- S reklamovaným zbožím je nutno zaslat i podepsaný reklamační formulář (vic info zde: https://www.kofio.cz/i/reklamace)
Do kdy mohu zboží vrátit?
- Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dní. Do této doby nám zboží můžete nepoužité a v původním obale vrátit.
- Vrácení zrnkové kávy bohužel nelze ani do 14 dní, protože se jedná o potravinu s datem spotřeby.
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na bankovní účet pokud jsem vracel zboží?
- Zboží musí projít naším reklamačním oddělením a následně samotný bankovní převod mezi bankami také chvíli trvá. Ale od doby přijetí Vašeho vráceného zboží toto celé zvládneme stihnout do 7-14 dní. Vrácení peněz bankovním převodem je možné pouze na český účet.
Kde najdu formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci?
Jak postupovat při reklamaci nebo odstoupení?
KÁVY
Je prodávaná káva namletá?
- Bohužel. Na našem eshopu prodáváme pouze zrnkovou kávu, abychom tak zaručili tu nejvyšší čerstvost.
Mohu si u vás nechat kávu namlít?
- Bohužel Vám kávu nenameleme. Myšlenka Kofia je dodat zákazníkovi vždy čerstvou kávu a také to bohužel nedokážeme zabezpečit z hygienických důvodů. Ale rádi Vám doporučíme nějaký mlýnek na doma, pokud byste měli zájem.
Potřebuji koupit kávu na filtr a aby byla ovocná, kde ji najdu?
- Kávu podle svých chuťových preferencí si dokážete vygenerovat přímo na stránce. Stačí vlevo ve filtrování zaškrtnout například ovocnou chuť a aby byla káva pražená na filtr a hotovo. Vygenerují se Vám kávy, které odpovídají. Kdybyste si ale stále nevěděli rady, ozvěte se nám na chatu nebo na telefonu a my Vám moc rádi s výběrem pomůžeme!
Má oblíbená káva je již vyprodaná, kdy ji budu moct znovu objednat?
- Kávy na našem eshopu pravidelně točíme, abychom Vám vždy nabízeli jen ty nejčerstvější a nejzajímavější zrnka. Pokud byla Vaše oblíbená káva vyprodaná, nemusíte být smutní, naše zákaznická podpora Vám ráda poradí s výběrem podobné kávy, abyste mohli objevovat skvělé a nové chutě či pražírny.
Kde na stránkách najdu kilové balení kávy?
- Stačí si vygenerovat kávy podle nejlevnějších a zvolit “od nejlevnější ceny za 1 g”. A následně si můžete vybrat z naší nabídky kilových káv. Na samostatném filtru pracujeme a za pár dní, bude možné kávy vyfiltrovat jednotlivě podle gramáže.
Prodáváte arabiku nebo i robustu?
- Na Kofiu naleznete výběrovou kávu - 100% arabiku. Sem tam se nám v nabídce objeví i robusta. Pokud se jedná zrovna o kávu z robusty, uvádíme tuto inormaci v popisu konkrétní kávy.
Co to znamená OMNI pražení?
- Pojmem Omni je označena káva, která je pražená tak, abyste si ji doma mohli udělat jak na filtru tak na espressu (tzv. je “univerzální”).