Doručení do Vánoc: Doručenína adresu
Stíháme(1-3 pracovní dny)

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jednoduše na pár kliků

Někdy ani nejlepší mlýnek na světě nemusí být vhodným dárkem nebo v 100% stavu po měsících používání. Proto Vám rádi zprostředkujeme jednoduchý způsob jak produkty reklamovat nebo vrátit.

 

Jak na reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy?

 

  1. Pokud máte Kofio účet:
    • Přihlaste se do svého účtu.
    • Najděte objednávku, ve které byl reklamovaný produkt zakoupen.
    • Na pravé straně klikněte na tlačítko "Vrátit nebo reklamovat". 
  2.  

  3. Pokud nemáte Kofio účet:
    • Zaregistrujte se pod stejným e-mailem, pod jakým byla Vaše objednávka vytvořena.
    • Postupujte stejně jako v bodě č.1.
  4.  

  5. Nechcete se registrovat?

 

Před každou reklamací nás prosím kontaktujte na sluzebnicekkofio.cz s fotografií produktu, který chcete reklamovat. Z 95% dokážeme problém vyřešit na dálku.

 

Rozdíl mezi reklamací a vrácením produktu

 

1. Reklamace:

  • Reklamaci produktu lze podat kdykoliv v rámci zákonem stanovené doby 2 let od zakoupení produktu nebo jiné doby, která je jasně stanovena při zakoupení zboží.
  • Reklamované zboží může být použito a používáno během zákonem stanovené doby.
  • Pro urychlení reklamace je možné zrealizovat posudek na dálku, prostřednictvím zaslaných fotografií.

2. Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží):

  • Vrácení zboží je možné jen do 14 pracovních dní (100 v případě registrovaných zákazníků) od zakoupení/dodání zboží.
  • Zboží, které máte zájem vrátit, musí být řádně zabaleno v původním balení a nepoužité.
  • U zjištění opotřebení (použité/rozbalené zboží), bude automaticky zamítnuta možnost odstoupení od kupní smlouvy.
  • Odstoupení se nevztahuje na kávu. Jedná se o nevratnou potravinu.

 

Rozbité zboží během přepravy

Při převzetí zásilku zkontrolujte (zvenku i zevnitř). Pokud by byla poškozena, na místě vypište protokol a následně budeme reklamaci řešit přímo s dopravcem.

 

*reklamace a vratky neposílejte na dobírku, vrátili by se Vám.

*reklamace a vratky posílejte přímo na naši adresu. Zásilky, které se zaseknou na pobočkách dopravců, nedokážeme vyzvednout.

*peníze za vrácené zboží zasíláme pouze v CZK (EUR účet s IBAN-em nebude fungovat).

*zásilku vždy prosím označte viditelně číslem objednávky (obvykle začíná čísly 202...).

 

Adresa pro zasílání reklamaci a odstoupení (lze doručit osobně):

KOFIO.cz
Blanická 750/8
120 00 Praha 2
Tel.č.: +420 277 277 947
Pozn.: REKLAMACE + číslo objednávky

Pokud se rozhodnete reklamaci zaslat vlastním dopravcem, ujistěte se, že bude doručena do našich rukou. Dodatečné vyzdvihování na pobočkách dopravců není z kapacitního hlediska možné.


(Adresa je pouze odběrné místo, nikoliv reklamační oddělení. Vaše reklamace/odstoupení budou přijata a následně zpracována reklamačním oddělením v zákonném dané lhůtě.)