ČASTÉ DOTAZY

Vy se ptáte, my odpovídáme

Zajímá vás jak můžete na Kofiu platit, zda je káva zrnková nebo kde je náš showroom? Skvělé! Na této stránce objevíte odpovědi na většinu vašich dotazů a možná ještě něco víc.

Dotazy

Co se nás na zákaznické podpoře nejčastěji ptáte?

Obecné
Zapomněl/a jsem do objednávky přidat jeden produkt, jakým způsobem ho můžu ještě doplnit?
Zapomněl/a jsem do objednávky přidat jeden produkt, jakým způsobem ho můžu ještě doplnit? Pokud není objednávka ještě zaplacena, zabalena ani odeslána, rádi Vám balíček doplníme. Kontaktujte nás na telefonním čísle nebo na chatu a pokusíme se to společně vyřešit.
Jak mohu objednávku stornovat?
Jak mohu objednávku stornovat? V tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis. Připravte si číslo objednávky a tento požadavek za Vás uděláme.
Nakupuji na firmu mimo České republiky a jsem plátcem DPH, mohu nakupovat bez DPH?
Nakupuji na firmu mimo České republiky a jsem plátcem DPH, mohu nakupovat bez DPH? Ano. Stačí se na webu zaregistrovat a napsat e-mail s požadavkem o odstranění DPH na e-mail sluzebnicekkofio.cz. Jakmile Vaši společnost ověříme, zašleme Vám e-mail a budete moci začít nakupovat bez DPH.
Doprava
Zásilka mi stále nedorazila, co mám dělat?
Zásilka mi stále nedorazila, co mám dělat? Dopravce by Vám měl do emailu zaslat číslo zásilky. Kontaktujte přímo dopravce nebo se nám ozvěte na zákaznický servis. Rádi Vám pomůžeme zjistit, kde se balík nachází a proč nedorazil.
Co když byl balík při dopravě poškozen?
Co když byl balík při dopravě poškozen? Při převzetí je potřeba zásilku zkontrolovat (zvenku i zevnitř). Pokud by byla poškozena, na místě vypište protokol a následně budeme reklamaci řešit přímo s dopravcem.
Mohu si objednávku vyzvednout i na showroomu?
Mohu si objednávku vyzvednout i na showroomu? Určitě! Rádi Vás na showroomech uvidíme :).
Zvolil/a jsem si dopravu kurýrem, ale přišel mi email od Zásilkovny. Bude mi tedy objednávka doručena Zásilkovnou?
Zvolil/a jsem si dopravu kurýrem, ale přišel mi email od Zásilkovny. Bude mi tedy objednávka doručena Zásilkovnou? Zásilkovna je pouze náš partner, který objednávky přijímá a dále je předává dalším soukromým kurýrním službám. Takže se nemusíte bát, balíček Vám opravdu doveze kurýr. Zásilkovna Vás tímto emailem pouze informuje o převzetí zásilky a následně Vás bude o doručení kontaktovat sám kurýr.
Jak zjistím, že už si mohu svou objednávku vyzvednout na showroomu?
Jak zjistím, že už si mohu svou objednávku vyzvednout na showroomu? Jakmile Vaši objednávku zabalíme a připravíme k vyzvednutí, přijde Vám automaticky sms zpráva a email. 
Mohu si pro objednávku přijít, i když mi ještě nebyla zaslána potvrzující sms?
Mohu si pro objednávku přijít, i když mi ještě nebyla zaslána potvrzující sms? Doporučujeme počkat na potvrzovací sms a email, že už je Vaše objednávka připravena k vyzvednutí. Nechceme, abyste k nám chodili zbytečně pokud by se stalo, že produkt z Vaší objednávky nebudeme mít momentálně na skladu na našem showroomu.
Platby
Mohu změnit platbu u objednávky?
Mohu změnit platbu u objednávky? Pokud je objednávka nová a není zpracovaná, jde to :). V tomto případě nás prosím kontaktujte buď na telefonním čísle naší zákaznické podpory (+420 214 214 622), na chatu na webu nebo zašlete email (sluzebnicekkofio.cz).
Je možné u vás na showroomu platit hotovostí?
Je možné u vás na showroomu platit hotovostí? Bohužel ne, na obou našich showroomech lze platit pouze kartou.
Jaké způsoby platby mohu využít?
Jaké způsoby platby mohu využít? Na Kofiu momentálně podporujeme platbu na dobírku, platbu kartou a platbu na účet. 
Platil/a jsem skrze bankovní převod, kdy bude má objednávka hotová?
Platil/a jsem skrze bankovní převod, kdy bude má objednávka hotová? Bankovní převod mezi bankami obvykle trvá 1-2 pracovní dny. Jakmile bude platba přijata, pokusíme se objednávku co nejdříve zpracovat.
Jsem registrovaný zákazník a byl mi připsán kredit. Kde ho najdu a jak jej uplatním?
Jsem registrovaný zákazník a byl mi připsán kredit. Kde ho najdu a jak jej uplatním?
  • Disponibilní částku připsaných kreditů naleznete v sekci Profil po přihlášení se ke svému účtu na KOFIO.cz. Po přidání produktů do košíku se poté stačí prokliknout k pokladně, kde v sekci Platba uvidíte možnost uplatnit kredity.
  • Kredity lze čerpat vždy jen v rámci registrovaného účtu a pouze u objednávek vytvořených online. Platnost kreditů je 1 rok od jejich připsání na registrovaný zákaznický účet kávomila.
Produkty
Potřebuji koupit kávu na filtr a aby byla ovocná, kde ji najdu?
Potřebuji koupit kávu na filtr a aby byla ovocná, kde ji najdu? Kávu podle svých chuťových preferencí si dokážete vygenerovat přímo na stránce. Stačí vlevo ve filtrování zaškrtnout například ovocnou chuť a aby byla káva pražená na filtr a hotovo. Vygenerují se Vám kávy, které odpovídají. Kdybyste si ale stále nevěděli rady, ozvěte se nám na chatu nebo na telefonu a my Vám moc rádi s výběrem pomůžeme!
Kde na stránkách najdu kilové balení kávy?
Kde na stránkách najdu kilové balení kávy? Stačí si vygenerovat kávy podle nejlevnějších a zvolit “od nejlevnější ceny za 1 g”. A následně si můžete vybrat z naší nabídky kilových káv. Na samostatném filtru pracujeme a za pár dní, bude možné kávy vyfiltrovat jednotlivě podle gramáže.
Má oblíbená káva je již vyprodaná, kdy ji budu moct znovu objednat?
Má oblíbená káva je již vyprodaná, kdy ji budu moct znovu objednat? Kávy na našem eshopu pravidelně točíme, abychom Vám vždy nabízeli jen ty nejčerstvější a nejzajímavější zrnka. Pokud byla Vaše oblíbená káva vyprodaná, nemusíte být smutní, naše zákaznická podpora Vám ráda poradí s výběrem podobné kávy, abyste mohli objevovat skvělé a nové chutě či pražírny.
Je prodávaná káva namletá?
Je prodávaná káva namletá? Bohužel. Na našem eshopu prodáváme pouze zrnkovou kávu, abychom tak zaručili tu nejvyšší čerstvost.
Mohu si u vás nechat kávu namlít?
Mohu si u vás nechat kávu namlít? Bohužel Vám kávu nenameleme. Myšlenka Kofia je dodat zákazníkovi vždy čerstvou kávu a také to bohužel nedokážeme zabezpečit z hygienických důvodů. Ale rádi Vám doporučíme nějaký mlýnek na doma, pokud byste měli zájem.
Reklamace a vrácení zboží
Kam mohu zasílat reklamované zboží? 
Kam mohu zasílat reklamované zboží? 
  • Zboží nám můžete zaslat skrze dopravce na kterýkoliv z našich showroomů nebo nám ho můžete i osobně přinést.
  • S reklamovaným zbožím je nutno zaslat i podepsaný reklamační formulář (vic info zde: https://www.kofio.cz/i/reklamace)
Jak postupovat při reklamaci nebo odstoupení?
Jak postupovat při reklamaci nebo odstoupení? Všechny potřebné informace k reklamaci nebo odstoupení od kupní smlouvy najdete v tomto odkazu: https://www.kofio.cz/i/reklamace 
Do kdy mohu zboží vrátit?
Do kdy mohu zboží vrátit?
  • Standardní doba pro vrácení zboží je 14 dní. Do této doby nám zboží můžete nepoužité a v původním obale vrátit.
  • Vrácení zrnkové kávy bohužel nelze ani do 14 dní, protože se jedná o potravinu s datem spotřeby.
Kde najdu formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci?
Kde najdu formulář pro vrácení zboží nebo reklamaci?
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na bankovní účet pokud jsem vracel zboží?
Za jak dlouho mi budou vráceny peníze na bankovní účet pokud jsem vracel zboží? Zboží musí projít naším reklamačním oddělením a následně samotný bankovní převod mezi bankami také chvíli trvá. Ale od doby přijetí Vašeho vráceného zboží toto celé zvládneme stihnout do 7-14 dní. Vrácení peněz bankovním převodem je možné pouze na český účet.
Showroom
Jak zjistím, že je zboží skladem a kde?
Jak zjistím, že je zboží skladem a kde? U produktu si na našem eshopu můžete sami zkontrolovat dostupnost i na jakém showroomu se nachází. Ale pokud si nejste jistí, můžete nás kontaktovat na zákaznické podpoře a my to za Vás zjistíme.
Kde vás v Praze najdu?
Kde vás v Praze najdu?
  • V Praze máme dva showroomy, jeden na Vinohradech a druhý na Palmovce
  • Na Palmovce na adrese Novákových 393/16, 18000 Praha 8
  • Na Vinohradech Blanická 750/8, 12000 Praha 2 
Máte otevřeno i o víkendech?
Máte otevřeno i o víkendech? O víkendech máme zavřeno :(. I Kofiáci potřebují chvilku odpočinku u šálku kávy :).
Do kdy máte na showroomech otevřeno?
Do kdy máte na showroomech otevřeno? Na obou našich showroomech se na Vás budeme těšit ve standardní otevírací době, každý pracovní den od 08:00 do 20:00.
Mohu přijít na showroom s pejskem?
Mohu přijít na showroom s pejskem? Určitě, jsme dog friendly, takže Vašeho čtyřnohého kamaráda moc rádi uvidíme.
Slevové kódy a dárkové poukazy
Dostal/a jsem dárkový poukaz na 1000 Kč. Mohu ho použít na více objednávek?
Dostal/a jsem dárkový poukaz na 1000 Kč. Mohu ho použít na více objednávek? Bohužel ne. Jeden dárkový poukaz platí pouze na jeden nákup a nelze ho tedy rozdělit na více nákupů.
Můj slevový kód nelze uplatnit, co s tím?
Můj slevový kód nelze uplatnit, co s tím? Pokud byl kód již jednou použit, nelze ho znovu uplatnit. Jestliže ho využíváte poprvé, ujistěte se, že je dobře napsaný. Někdy se chybně zamění například číslice “0” a písmeno “O”.
Dostal/a jsem 5x dárkový poukaz na 100 Kč. Mohu tyto poukazy sloučit a využít k zaplacení jedné objednávky?
Dostal/a jsem 5x dárkový poukaz na 100 Kč. Mohu tyto poukazy sloučit a využít k zaplacení jedné objednávky? Bohužel ne. Poukaz nelze sloučit s jiným poukazem. Hodnotu poukazu je možné vyčerpat pouze jednorázovým nákupem.
Lze k objednávce přidat slevový kód a poté uplatnit i voucher nebo dárkový poukaz?
Lze k objednávce přidat slevový kód a poté uplatnit i voucher nebo dárkový poukaz? Toto bohužel není možné. K objednávce lze do řádku Slevový kód vepsat vždy jen jedno znění. Je tedy na vás, zda zvolíte slevový kód, voucher a nebo dárkový poukaz. Mezi sebou se tedy tyto možnosti nedají kombinovat.